Delta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gemi taşımacılığında mı öyle yoksa gemi inşaada mı. Arada fark var. Başka arkadaşların fikri varsa onlar da paylaşırsa sevinirim.
sanayi dedim ya işte inş oluyor