Konu
Okuduğum Bölüm Hakkında Çok Kararsızım
20-11-2012, 20:06:22
#13
sant9
4 yıllık ögretmenlık okuyup surune cegıne ıkı yıllık tarla bıtlıklerı bolumu oku daha ıyıdr en azından gıdıp ıstedıgın yerde ogretmenlık yaparsın burası tr arkdas çok şansşısn bence