4 yıllık ögretmenlık okuyup surune cegıne ıkı yıllık tarla bıtlıklerı bolumu oku daha ıyıdr en azından gıdıp ıstedıgın yerde ogretmenlık yaparsın burası tr arkdas çok şansşısn bence