• 27-12-2012, 18:52:54
    #28
    hala bir çözüm yok :/
  • 27-12-2012, 18:57:09
    #29
    Çıkıcağini sanmam çünkü korsan oyunun yarısı online yuklemeli . HAWX 2 ye benzicek kırılmıcak
  • 31-12-2012, 12:04:58
    #30
    karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu sorunu yıllardır çözemediler gitti. Yıllardır lisanslı alırım bu oyunu fakat lisanslı oyunda bile bu hatayla karşılaşıyoruz.

    Nerede o eski cm serileri. Artık oyuncu almak bile imkansız. 5.000 € maaş alan adam görüşmeden en kötü 100.000 € dan açıyor kapıyı. Oyunu hiç gerçekçi yapmamışlar. Ocak update'inden sonra oynayacağım her zamanki gibi.
    Aynen ya adamı Brezilyadan aldım. Brezilyada yıllık 50bin euro'ya oynuyor. Bana 1,2 milyondan açtı kapıyı. 800bin euro+300bin euro da managerine ödeme yaptım. Garip geldi bana da. Bir de çok zor gol atıyor takımım. Yine de görsel zevk yönünden çok kaliteli olmuş
  • 31-12-2012, 12:26:24
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Gülmeyin banada Ben hala CM - oynuyorum herifler top gibi o oyunun tadını hiç birinde alamadım ya

    Yeni FM 13 de kürek felan çıkmadığı sürece ben oyunu oynamam arkadaşın biri aldı orjinal binbir hevesle ondada hata verdi
  • 31-12-2012, 13:17:45
    #32
    Ben de orjinal aldım playstore da 40tl ye düşmüştü. Herhangi bir sorun yaşamadım. Sadece online oynamak istedim ama beceremedim. Arkadaş eklemek gerekiyor sanırım
  • 31-12-2012, 14:25:20
    #33
    Lebraam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen ya adamı Brezilyadan aldım. Brezilyada yıllık 50bin euro'ya oynuyor. Bana 1,2 milyondan açtı kapıyı. 800bin euro+300bin euro da managerine ödeme yaptım. Garip geldi bana da. Bir de çok zor gol atıyor takımım. Yine de görsel zevk yönünden çok kaliteli olmuş
    Bu şekilde oynamanın gerçekten bir anlamı yok. Sanki sanal dünyada menejerlik yapıyoruz. Hile yapınca belki aradaki fark kapatılabilr, ben live editör satın aldım hemen 4$'mı ne fiyatı var. Fakat baktım oyun oynanacak gibi değil direkt sildim.
    2008 ve 2010-2011 serisi dışında hiçbirini beğenmedim FM'nin. Oyunun sonunu getirdiler bu sene bence. Bir oyun bu kadar bug ile yayına alınmaz bence.

    CM 03-04 kurdum canım sıkılınca onu oynuyorum.
  • 20-02-2013, 14:59:24
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Bikaç ay geçmiş baltalıcam konuyu ama hala bir çözüm bulunamadımı 27 temmuz'u birtürlü geçemedim crash dump hatası veriyor dellenecem...
  • 20-02-2013, 17:36:32
    #35
    Fear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bikaç ay geçmiş baltalıcam konuyu ama hala bir çözüm bulunamadımı 27 temmuz'u birtürlü geçemedim crash dump hatası veriyor dellenecem...
    Oyun şu an kampanyada 30 TL
  • 20-02-2013, 19:56:38
    #36
    Üyeliği durduruldu
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyun şu an kampanyada 30 TL
    hocam oyunun orjinal olup olmaması farketmiyor orjinal oyundada bu hatayı veriyor.