Football Manager 2013 - Crash Dumps Hatası
39
●11.091
- 31-12-2012, 12:04:58Aynen ya adamı Brezilyadan aldım. Brezilyada yıllık 50bin euro'ya oynuyor. Bana 1,2 milyondan açtı kapıyı. 800bin euro+300bin euro da managerine ödeme yaptım. Garip geldi bana da. Bir de çok zor gol atıyor takımım. Yine de görsel zevk yönünden çok kaliteli olmuşkaracoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-12-2012, 12:26:24Üyeliği durdurulduGülmeyin banada
Ben hala CM - oynuyorum herifler top gibi
o oyunun tadını hiç birinde alamadım ya
Yeni FM 13 de kürek felan çıkmadığı sürece ben oyunu oynamam arkadaşın biri aldı orjinal binbir hevesle ondada hata verdi
- 31-12-2012, 14:25:20Bu şekilde oynamanın gerçekten bir anlamı yok. Sanki sanal dünyada menejerlik yapıyoruz. Hile yapınca belki aradaki fark kapatılabilr, ben live editör satın aldım hemen 4$'mı ne fiyatı var. Fakat baktım oyun oynanacak gibi değil direkt sildim.Lebraam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2008 ve 2010-2011 serisi dışında hiçbirini beğenmedim FM'nin. Oyunun sonunu getirdiler bu sene bence. Bir oyun bu kadar bug ile yayına alınmaz bence.
CM 03-04 kurdum canım sıkılınca onu oynuyorum. - 20-02-2013, 17:36:32Oyun şu an kampanyada 30 TLFear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-02-2013, 19:56:38Üyeliği durdurulduhocam oyunun orjinal olup olmaması farketmiyor orjinal oyundada bu hatayı veriyor.LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
27 temmuz'u birtürlü geçemedim crash dump hatası veriyor dellenecem... 