Aynen ya adamı Brezilyadan aldım. Brezilyada yıllık 50bin euro'ya oynuyor. Bana 1,2 milyondan açtı kapıyı. 800bin euro+300bin euro da managerine ödeme yaptım. Garip geldi bana da. Bir de çok zor gol atıyor takımım. Yine de görsel zevk yönünden çok kaliteli olmuş
Bu şekilde oynamanın gerçekten bir anlamı yok. Sanki sanal dünyada menejerlik yapıyoruz. Hile yapınca belki aradaki fark kapatılabilr, ben live editör satın aldım hemen 4$'mı ne fiyatı var. Fakat baktım oyun oynanacak gibi değil direkt sildim.
2008 ve 2010-2011 serisi dışında hiçbirini beğenmedim FM'nin. Oyunun sonunu getirdiler bu sene bence. Bir oyun bu kadar bug ile yayına alınmaz bence.
CM 03-04 kurdum canım sıkılınca onu oynuyorum.