• 03-12-2012, 15:51:46
    #19
    Bence satın almayın, bu sene gerçekten OLMAMIŞ. Yok yani o eski bağımlılık yok oyunda herşey çok sıkıcı , transfer yapılmıyor vs. vs. gerçekçilikten uzak.
  • 03-12-2012, 16:05:42
    #20
    karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence satın almayın, bu sene gerçekten OLMAMIŞ. Yok yani o eski bağımlılık yok oyunda herşey çok sıkıcı , transfer yapılmıyor vs. vs. gerçekçilikten uzak.
    kolay kolay transfer yapılmaması oyuna gerçekçilik katmaz mı zaten?
  • 03-12-2012, 16:45:24
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tamamen Türkçe olması, haber kısımları, maç içi analizler, maç yönetimi falan hoşuma gitti.

    Transferlere bakamadan dump hatası verdi

    Orj. oyun alıp'da bu hatayı yaşayan oldu mu arkadaşlar?

    veya oynayanlar oyunu önerir misiniz?
  • 03-12-2012, 18:54:16
    #22
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kolay kolay transfer yapılmaması oyuna gerçekçilik katmaz mı zaten?
    bence katmaz.

    mesala oyuncu transfer ediliyor, 10.000€ alan adam geliyor 300.000€ den aşağı imza atmam diyor. bu pek gerçekçi değil. ben sevmiyorum 2011'de bazı futbolcularda bunu yapıyordu.

    Yani kaliteli oyuncu yapsa tamamda, orta sınıf bir oyuncu gelip bunu yapmamalı oyunda. Zaten maç motoru hatalarla dolu, en azından zevk veren transfer kısmında keşke mantık olsa.

    Ben zaten Barcelona, Madrid'i alıp oynamam asla , 2.Lig yada Premier Ligin düşük takımlarından başlarım her zaman. O yüzden transfer kısmı önemli benim için.
  • 03-12-2012, 19:09:39
    #23
    Üyeliği durduruldu
    çalışan kürek çıktımı acaba
  • 03-12-2012, 19:10:53
    #24
    RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çalışan kürek çıktımı acaba
    Skidrow kürek ile uğraşmıyacağını açıkladı, büyük ihtimal zor gibi artık.
  • 03-12-2012, 19:34:46
    #25
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Skidrow kürek ile uğraşmıyacağını açıkladı, büyük ihtimal zor gibi artık.
    hocam ben araştırdımda skidrow kürekle alakası olmadığnı oyunun orjinalinde bile crash dump hatasının olduğunu peyç çıkarıcaklarını söylemişler.Ve bu projeyi 1-2 ay sonraya almışlar herhangi bir aksilik olmaz ise bu ayın sonunda peyç ve gerekirse küreğe kavuşuruz
  • 03-12-2012, 20:01:07
    #26
    Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben araştırdımda skidrow kürekle alakası olmadığnı oyunun orjinalinde bile crash dump hatasının olduğunu peyç çıkarıcaklarını söylemişler.Ve bu projeyi 1-2 ay sonraya almışlar herhangi bir aksilik olmaz ise bu ayın sonunda peyç ve gerekirse küreğe kavuşuruz
    aynen öyle birşey
  • 27-12-2012, 18:30:48
    #27
    Arkadaşlar hataya çözüm çıktı mı?