Football Manager 2013 - Crash Dumps Hatası
39
●11.091
- 03-12-2012, 16:05:42kolay kolay transfer yapılmaması oyuna gerçekçilik katmaz mı zaten?karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-12-2012, 16:45:24Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Tamamen Türkçe olması, haber kısımları, maç içi analizler, maç yönetimi falan hoşuma gitti.
Transferlere bakamadan dump hatası verdi
Orj. oyun alıp'da bu hatayı yaşayan oldu mu arkadaşlar?
veya oynayanlar oyunu önerir misiniz? - 03-12-2012, 18:54:16bence katmaz.LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mesala oyuncu transfer ediliyor, 10.000 alan adam geliyor 300.000 den aşağı imza atmam diyor. bu pek gerçekçi değil. ben sevmiyorum 2011'de bazı futbolcularda bunu yapıyordu.
Yani kaliteli oyuncu yapsa tamamda, orta sınıf bir oyuncu gelip bunu yapmamalı oyunda. Zaten maç motoru hatalarla dolu, en azından zevk veren transfer kısmında keşke mantık olsa.
Ben zaten Barcelona, Madrid'i alıp oynamam asla , 2.Lig yada Premier Ligin düşük takımlarından başlarım her zaman. O yüzden transfer kısmı önemli benim için. - 03-12-2012, 19:10:53Skidrow kürek ile uğraşmıyacağını açıkladı, büyük ihtimal zor gibi artık.RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-12-2012, 19:34:46hocam ben araştırdımda skidrow kürekle alakası olmadığnı oyunun orjinalinde bile crash dump hatasının olduğunu peyç çıkarıcaklarını söylemişler.Ve bu projeyi 1-2 ay sonraya almışlar herhangi bir aksilik olmaz ise bu ayın sonunda peyç ve gerekirse küreğe kavuşuruzLordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-12-2012, 20:01:07aynen öyle birşeyWatchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle