kolay kolay transfer yapılmaması oyuna gerçekçilik katmaz mı zaten?
bence katmaz.
mesala oyuncu transfer ediliyor, 10.000 alan adam geliyor 300.000 den aşağı imza atmam diyor. bu pek gerçekçi değil. ben sevmiyorum 2011'de bazı futbolcularda bunu yapıyordu.
Yani kaliteli oyuncu yapsa tamamda, orta sınıf bir oyuncu gelip bunu yapmamalı oyunda. Zaten maç motoru hatalarla dolu, en azından zevk veren transfer kısmında keşke mantık olsa.
Ben zaten Barcelona, Madrid'i alıp oynamam asla , 2.Lig yada Premier Ligin düşük takımlarından başlarım her zaman. O yüzden transfer kısmı önemli benim için.