Tamamen Türkçe olması, haber kısımları, maç içi analizler, maç yönetimi falan hoşuma gitti.

Transferlere bakamadan dump hatası verdi

Orj. oyun alıp'da bu hatayı yaşayan oldu mu arkadaşlar?

veya oynayanlar oyunu önerir misiniz?