karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu sorunu yıllardır çözemediler gitti. Yıllardır lisanslı alırım bu oyunu fakat lisanslı oyunda bile bu hatayla karşılaşıyoruz.

Nerede o eski cm serileri. Artık oyuncu almak bile imkansız. 5.000 € maaş alan adam görüşmeden en kötü 100.000 € dan açıyor kapıyı. Oyunu hiç gerçekçi yapmamışlar. Ocak update'inden sonra oynayacağım her zamanki gibi.
Aynen ya adamı Brezilyadan aldım. Brezilyada yıllık 50bin euro'ya oynuyor. Bana 1,2 milyondan açtı kapıyı. 800bin euro+300bin euro da managerine ödeme yaptım. Garip geldi bana da. Bir de çok zor gol atıyor takımım. Yine de görsel zevk yönünden çok kaliteli olmuş