• 09-11-2012, 23:12:00
    #1
    Merhaba Arkadaşlar..

    Samsung GALAXY S III Almaya Karar verdim, Lakin Bir Sorum var.
    Bu Cihazların Fiyatları Her yerde farklı farklı...

    Vadofone 'de 1,750 tl
    Turkcell 'de Olduğum Yerde 1,600 TL
    Telefoncu'da 1,550 TL

    Bazı Telefoncularda; 1,250 TL

    Tüm Bu Fiyat Farklılığın Yanında Bu Cihazların Birbirinden Farkı varmıdır? varsa bu nasıl anlaşılır?

    Bu Kadar Kafa Döndürecek Kadar Serbest Piyasa olması'da Kötü Arkadaş
  • 09-11-2012, 23:32:16
    #2
    turkcell ve vodafone vade farkı dolayısıyla biraz daha pahalı oluyor.
    bazı telefoncular sürümden kazanıyor sanırım ondan diğer olay da
  • 09-11-2012, 23:44:48
    #3
    a101 galaxy s3 satıyormuş 1400tl arkadaş dedi
  • 09-11-2012, 23:47:25
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bazı telefoncularda çok ucuz olması normal. çünkü kaçak yollarla geliyor. gerçek galaxy s3 ama kaçak sadece. orjinalden hiçbir farkı yok. Fiyat bundan dolayı fark gösteriyor. serbest piyasa bundan dolayı yani
  • 10-11-2012, 00:35:52
    #5
    farklı bir yorum yapayım s3 yerine note 2 al
  • 10-11-2012, 00:44:37
    #6
    Üyeliği durduruldu
    CriminaL021 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bçünkü kaçak yollarla geliyor. gerçek galaxy s3 ama kaçak sadece. orjinalden hiçbir farkı yok. yani
    bu kelime biraz kafa karıştırır hocam farkı yok değil ORJİNAL sadece Türkiyedeki garanti şirketlerinin kapsamında değil.
  • 10-11-2012, 00:46:45
    #7
    Şimdiye kadar hep tr garantili yerleri savundum ama artık savunmuyorum garanti diyip bi ton vergi alıyolar. Al spot kullan mis gibi s2 aldım 2 yıl once. normal garantili boşa verdim 500 tl fazladan. Şimdi spottan 3000 liralık d90 ı 2000 liraya aldım mis gibi 1000 TL kâr.

    kaçakta aynı garantilide garantisiz denilende.
  • 10-11-2012, 09:03:07
    #8
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    farklı bir yorum yapayım s3 yerine note 2 al
    note 2 'yi kullanmak için 2 kişi lazım
    telefon değil tablet bilgisayar

    o zaman 1,250 TL'ye almak lazım sonra ucuz etin suyu... muhabbetine dönmesin.

  • 10-11-2012, 10:23:36
    #9
    C4N
    Üyeliği durduruldu
    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    note 2 'yi kullanmak için 2 kişi lazım
    telefon değil tablet bilgisayar

    o zaman 1,250 TL'ye almak lazım sonra ucuz etin suyu... muhabbetine dönmesin.

    Merak etme ucuz etin yahnisi olayı spotlarda geçerli değil. Ben de olabildiğince spot almaya çalışıyorum ürünleri. 500 ile 1200TL kar bırakıyor spotlar. Türkiyeye ürün girdiğinde garantisiymiş vergisiymiş derken baya bi fark oluyor yurtdışında olanlarla.

    iPhone 4S 16GB 2 yıl Türkiye Garantili : 1700TL
    iPhone 4S 16GB 1 yıl uluslararası Garantili : 1100TL

    Telefonu çooook kullanan birisiyseniz zaten elinizden yere düşmez, benim şimdiye kadar kullandığım tüm telefonlarım max 30cm yükseklikten yere düşmüştür, o da koltuktan halıya. Düşürmezsen su kaçırmazsan telefonlar ya da cihazlarda sorun olmaz.

    Garanti olayına değinelim, S3 aldınız düşürüp ekranı çatlattınız, Garantiye yolladınız ve size ne dicekler? 250tl para isteyecekler yapmak için. Kullanıcı hatası diye. Zaten root yapacaksınızdır android kullanıpta root yapmayanı anlamam ben. Root yapınca cihaz garantidışı kalacak. Yine de bi sistem hatası olursa garantiye yollarsınız ücretsiz düzeltirler ama ona hiç gerek yok çünkü garantiye gönderdiğinizde yaptıkları şeyi Odin adlı program ile 30-40sn arasında yapabiliyorsunuz.

    Garantiyi çok büyütmeyin gözünüzde, eskidenmiş o bozulunca yolla harikasını bedavaya yollasınlar diye.

    Kırılır su kaçar ya da bozulur gönderirsin para isterler