Şimdiye kadar hep tr garantili yerleri savundum ama artık savunmuyorum garanti diyip bi ton vergi alıyolar. Al spot kullan mis gibi s2 aldım 2 yıl once. normal garantili boşa verdim 500 tl fazladan. Şimdi spottan 3000 liralık d90 ı 2000 liraya aldım mis gibi 1000 TL kâr.

kaçakta aynı garantilide garantisiz denilende.