Merhaba Arkadaşlar..
Samsung GALAXY S III Almaya Karar verdim, Lakin Bir Sorum var.
Bu Cihazların Fiyatları Her yerde farklı farklı...
Vadofone 'de 1,750 tl
Turkcell 'de Olduğum Yerde 1,600 TL
Telefoncu'da 1,550 TL
Bazı Telefoncularda; 1,250 TL
Tüm Bu Fiyat Farklılığın Yanında Bu Cihazların Birbirinden Farkı varmıdır? varsa bu nasıl anlaşılır?
Bu Kadar Kafa Döndürecek Kadar Serbest Piyasa olması'da Kötü Arkadaş