Bugün Bir Telefoncuda Gördüm Sirkecide
S3 1.150 TL - Note II 1.450 TL
Şu Aşamada S3 'mü ? Note II 'mi Alınır. Birde Kullananlara Soruyorum.
Note'nin s3'den Farkı nedir?
S3 kullanıyorum, cpu quad gpu ise tegra , ram 1 gb 4.0.1 ile bize kalan 768 mb Jb yaparsanız bize 845 mb ram kalıyor. Oyunları sekme şeklinde açamayacağına göre S3 alın zaten ram yeterli olacak. Piyasada tegra 3 ü zorlayan oyunda yok uzun yıllarda çıkmaz. Ben 1250 lira aldım mavi s3, 1 ay sonrada 1150 liraya aldım. Spot cihazlarım avrupa malı fakat çakma imeili. Bir sorun yaşadım mı?. Hayır, 3g kullanıyorum. Cihazlar rootlu olduğu için güncelleme alamıyorum fakat telefoncuya götürürseniz orijinal Jelly Bean ayar imei kısmınıda halleder. 50 liraya falan yapıyorlar. S3 4,8 inc ekran elim büyük olduğu için rahat kullanıyorum. Note 2 dayım aldı tek elle kullanamıyor. Tavsiyem S3.