Merhaba arkadaşlar,
ay sonunda bu pakede geçmeyi düşünüyorum sizce nasıl? kullanan varsa yorum alabilirmiyim.
http://www.dsmartnet.com.tr/Campaign...-internet.aspx
Şuan 4 mb internete ayda 63.5 tl ödüyorum ttnete. taahütüm bitti çoktandır.
8 mb internet + D-smart uydu ve maxi paket ayda 59 tl
17
●1.333
- 07-11-2012, 15:39:17Taahhüt sıkıntı değilde, ilerde fiyatta bi değişiklik ihtimali varmıki.Chemistry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-11-2012, 15:53:16Üyeliği durdurulduEmrah şahsen ben kullandım, fiyat arttırma gibi bir dert yok. eğer taahhütten çıkmak istersen uydu modem ücreti alıyorlar 200 250 tl arası ben 200 küsür vermiştim.
Bilgin olsun. - 07-11-2012, 17:34:45yorumun için teşekkürler hocam.gencxtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki neden bıraktın?
- 07-11-2012, 17:40:40Adil Kullanım Kotası ne kadar ona dikkat etmek lazım kotayı aşınca 1 mbite düşüyor hız
- 07-11-2012, 17:51:49linkte yazıyor hocam, 50 gb. kotayı aşınca 3 mb'e düşüyor.FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-11-2012, 18:26:01İyiymiş o zaman bende geçeyim ttnet 1 mbite düşürüyorEmrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-11-2012, 20:14:23yok yanlışın var ttnet de 3mb dir. fakat bu çok iyi paket bakalım ay sonu gelsin alacagız inş.FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
