• 07-11-2012, 20:40:45
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yorumun için teşekkürler hocam.

    peki neden bıraktın?
    O zamanlar hızda sıkıntı oluyordu, kotada sıkıntı oluyordu. Normalde kotayı geçmem imkansız gibi bir şeydi. Sonrasında 3 - 4 fatura öyle gelince bıraktım. Tabi bu 2 sene önce, şimdi düzelmiştir her şey umarım
  • 07-11-2012, 21:19:44
    #11
    maxi paket de neler var ?
  • 08-11-2012, 08:18:55
    #12
    aynısının digitürk paketide var film paketi yanına iki paket daha seçiyorsun ve 8 mbit sınırsız internetin oluyor 68 tl oda
  • 08-11-2012, 12:29:28
    #13
    Googital.com
    BestBads adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynısının digitürk paketide var film paketi yanına iki paket daha seçiyorsun ve 8 mbit sınırsız internetin oluyor 68 tl oda
    Link varmı hocam?
  • 08-11-2012, 12:36:08
    #14
    yok hocam link olarak değilde digitürk bayisine gidersen yada ararsan onlar gelip kuruyor ben digitürke gittim alayım dedim bana internet varmı dediler yok dedim yalınnet verecez dediler sınırsız + digitürk paketleri ve en güzeli hd olması bide flash bellek takarak cihaza istediğin yayınları kaydedebiliyorsun hdd tak tüm gün kayıt yap çok güzel bişe hemde hızlı gerçekten iyiki almışım diyorum
  • 08-11-2012, 22:04:12
    #15
    ttnette ne kadar taahhüt kaldığını nasıl öğrenirim arkadaşlar?
  • 08-11-2012, 23:37:40
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hız olayı nasıl hocam ttnete göre ?
  • 12-11-2012, 17:11:36
    #18
    Googital.com
    BestBads adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler hocam inceleyelim