Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yorumun için teşekkürler hocam.

peki neden bıraktın?
O zamanlar hızda sıkıntı oluyordu, kotada sıkıntı oluyordu. Normalde kotayı geçmem imkansız gibi bir şeydi. Sonrasında 3 - 4 fatura öyle gelince bıraktım. Tabi bu 2 sene önce, şimdi düzelmiştir her şey umarım