gencxtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emrah şahsen ben kullandım, fiyat arttırma gibi bir dert yok. eğer taahhütten çıkmak istersen uydu modem ücreti alıyorlar 200 250 tl arası ben 200 küsür vermiştim.

Bilgin olsun.
yorumun için teşekkürler hocam.

peki neden bıraktın?