Merhaba arkadaşlar,

ay sonunda bu pakede geçmeyi düşünüyorum sizce nasıl? kullanan varsa yorum alabilirmiyim.


http://www.dsmartnet.com.tr/Campaign...-internet.aspx

Şuan 4 mb internete ayda 63.5 tl ödüyorum ttnete. taahütüm bitti çoktandır.