• 04-11-2012, 10:31:00
    #1
    Geçen gün oyuna başladım 30 lv çarım banlandı tabi içindeki param'da gitti. herhangi bir ceza bildiren mail gelmedi. Herhangi bir ss veya video kanıtıda yok ortada çarım durup dururken banlandı. tickette ise gmnin cevabı size mail gönderildi. ve System tarafından kapatılan hesaplara mudahale edılememektedır.
    yazıyor. acaba ne yapıpta bu carı acabilirim

    aranızda metin2'de görev alan varmı
  • 04-11-2012, 10:41:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Metin2 oynuyorum hocam.
    Frigya serverine başlarsanız yardımcı olurum size item level konusunda.
  • 04-11-2012, 10:51:13
    #3
    CinNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Metin2 oynuyorum hocam.
    Frigya serverine başlarsanız yardımcı olurum size item level konusunda.
    hocam ben mehmetçikte oynuyodum piyasa ucuzdu. banı açtırsam iyi olcakta
  • 04-11-2012, 10:55:05
    #4
    Üyeliği durduruldu
    warkofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben mehmetçikte oynuyodum piyasa ucuzdu. banı açtırsam iyi olcakta
    Burdada ucuz hocam ) +9 abonoz 20m
  • 04-11-2012, 11:32:40
    #5
    hocam ban actırma olmuyor. 2 yıl gmlik yaptım. eğer 30 lwl bir car banlandıysa kesin bir hile veya dolandırıcılığa karışmıştır.
  • 04-11-2012, 12:35:36
    #6
    delikurt55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ban actırma olmuyor. 2 yıl gmlik yaptım. eğer 30 lwl bir car banlandıysa kesin bir hile veya dolandırıcılığa karışmıştır.
    yok hocam 30 lv ne dolandırcam hile acıcam kasmak kolay + 30 lvde swde arkadaşım ve 1 kişiyle konuşmuşluğum yok
  • 04-11-2012, 13:54:46
    #7
    Benimde 67 levellik çarım çalındı.
    Serverın en iyi çarıydı belki de.
    Çok sağlam itemleri vardı, çok rahat çar ve item kasabilirdiniz o çarla.
    Ticket ile hesabı dondurttum ama 3-4 yıllık çar olduğundan 2-3 bilgisini hatırlamıyorum vermiyolar çarı.
  • 04-11-2012, 14:01:50
    #8
    CinNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Metin2 oynuyorum hocam.
    Frigya serverine başlarsanız yardımcı olurum size item level konusunda.
    yazın oyuna başlamayı düşünüyorum başlasam yardımcı olurmusunuz hocam 1 level açıcam 65 level var altayda oynamıyorum
  • 04-11-2012, 18:33:53
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Hala, TR oynayan kaldımı bence boşver orayı bro, geç pvp oyna kasmak kolay, item kolay, ws ler eğlenceli.