Geçen gün oyuna başladım 30 lv çarım banlandı tabi içindeki param'da gitti. herhangi bir ceza bildiren mail gelmedi. Herhangi bir ss veya video kanıtıda yok ortada çarım durup dururken banlandı. tickette ise gmnin cevabı size mail gönderildi. ve System tarafından kapatılan hesaplara mudahale edılememektedır.
yazıyor. acaba ne yapıpta bu carı acabilirim
aranızda metin2'de görev alan varmı