Konu
metin2 oynayan varmı? veya oyunda görev alan
04-11-2012, 12:35:36
#6
warkofficial
delikurt55 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam ban actırma olmuyor. 2 yıl gmlik yaptım. eğer 30 lwl bir car banlandıysa kesin bir hile veya dolandırıcılığa karışmıştır.
yok hocam 30 lv ne dolandırcam hile acıcam kasmak kolay + 30 lvde swde arkadaşım ve 1 kişiyle konuşmuşluğum yok