Konu
metin2 oynayan varmı? veya oyunda görev alan
04-11-2012, 13:54:46
#7
Misafir
Benimde 67 levellik çarım çalındı.
Serverın en iyi çarıydı belki de.
Çok sağlam itemleri vardı, çok rahat çar ve item kasabilirdiniz o çarla.
Ticket ile hesabı dondurttum ama 3-4 yıllık çar olduğundan 2-3 bilgisini hatırlamıyorum vermiyolar çarı.