Akşam akşam delirmemek mümkün değil arkadaş yaaa... Bugün SunExpress ile Köln'e kız arkadaşımı yolcu ettim.. Bagaj hakkı 30kg fakat bagajı 19kg geldi.. Herneyse şuan kendisi aradı 3-4 saattir inmesine rağmen Köln havalimanında tutmuşlar bunları.. Nedenine gelince inanın insanın sövesi geliyor.. Demişle ki kendisine valiziniz Ankara havalimanında kalmış.. 1 hafta içerisinde göndereceklermiş.. Böyle saçmalık mı olur arkadaş yaa ne kadar dengesiz bir firmadır bu böyle.. Bütün giysileri, eşyaları kısacası herşeyi o valizdeydi.. Şimdi ne giyecek ne yapacak anlam veremedim bir türlü off yaa... Üstüne üstlük bizim hatun sinirden beni dinlemeden etmeden suratıma telefonu kapattı akşam akşam iyice kafayı sıyırttı bana yaa