• 31-10-2012, 16:18:34
    #10
    sunucuoptimizasyon.com
    Sunexpress ise herşey olur, bildiğiniz merdiven altı havayolu taşımacılığı yapıyorlar.
  • 31-10-2012, 17:13:30
    #11
    Ben thy de bile rastladım böyle birşeye..
    Adanadan İstanbula gittim eşimle birlikte..İstanbula indiğimde valiz bekliyorum.Bekle bekle gelmedi..Bütün millet aldı valizini benimki yok..Gittim sordum gerekli birime.Valizleriniz Adana da kalmış yarın gelecek dediler..Dedimki gelince bana yollamak durumundasınız..Ev adresimi bıraktım..Ertesi gün aradılar valiziniz geldi gelin alın diye..Ne münasebet dedim..Hata sizin siz yollayacaksınız..Bunu yapamayız dediler..Bende gittim taksiye bindim valizi aldım geldim..Adanaya döndüğümde genel merkeze şikayette bulundum..1 hafta sonra gidiş geliş masrafım olan 120 tl yi hesabıma yatırdılar..
    Yani thy, sunexpress,onur air bunların hemen hepsi aynı..Tabi Thy bunlara göre çok daha iyi ama oda Anadolu Jet ile bozdu işi..
  • 31-10-2012, 18:19:39
    #12
    berbes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben thy de bile rastladım böyle birşeye..
    Adanadan İstanbula gittim eşimle birlikte..İstanbula indiğimde valiz bekliyorum.Bekle bekle gelmedi..Bütün millet aldı valizini benimki yok..Gittim sordum gerekli birime.Valizleriniz Adana da kalmış yarın gelecek dediler..Dedimki gelince bana yollamak durumundasınız..Ev adresimi bıraktım..Ertesi gün aradılar valiziniz geldi gelin alın diye..Ne münasebet dedim..Hata sizin siz yollayacaksınız..Bunu yapamayız dediler..Bende gittim taksiye bindim valizi aldım geldim..Adanaya döndüğümde genel merkeze şikayette bulundum..1 hafta sonra gidiş geliş masrafım olan 120 tl yi hesabıma yatırdılar..
    Yani thy, sunexpress,onur air bunların hemen hepsi aynı..Tabi Thy bunlara göre çok daha iyi ama oda Anadolu Jet ile bozdu işi..
    Hocam ablamlar almanyada oturuyorlar aynı şey başlarına geldi.Türkiyeye geldiklerinde valizin bir tanesi yoktu almanyada kaldı demişler eve getirmelerini aksi takdirde şikayetçi olacaklarını söylemiş ablamlar ertesi gün bir adam arabayla geldi valizi bıraktı illa tehdit etmek gerekiyor bazen

    Thy ile gelmişlerdi.
  • 01-11-2012, 00:01:00
    #13
    Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ablamlar almanyada oturuyorlar aynı şey başlarına geldi.Türkiyeye geldiklerinde valizin bir tanesi yoktu almanyada kaldı demişler eve getirmelerini aksi takdirde şikayetçi olacaklarını söylemiş ablamlar ertesi gün bir adam arabayla geldi valizi bıraktı illa tehdit etmek gerekiyor bazen

    Thy ile gelmişlerdi.
    KLM ile Amsterdam aktarmalı New York uçuşumda valizler Amsterdam'dan uçağa yüklenmemişti, durumu belirttiğimde bir form doldurttular herhangi bir sorun olmadan Adana'ya kadar göndermişlerdi bir hafta içinde.Tehdit falan da yoktu
  • 01-11-2012, 01:27:09
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Bugün kız arkadaşımla görüştüm onada bir form doldurtmuşlar ve ev adresini istemişler evinize kadar göndereceğiz demişler.
  • 01-11-2012, 04:06:38
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Yurt dışı seferlerinde her ihtimale karşı elinize bir laptop çantası alın ve içine yedek üst baş koyun