Ben thy de bile rastladım böyle birşeye..
Adanadan İstanbula gittim eşimle birlikte..İstanbula indiğimde valiz bekliyorum.Bekle bekle gelmedi..Bütün millet aldı valizini benimki yok..Gittim sordum gerekli birime.Valizleriniz Adana da kalmış yarın gelecek dediler..Dedimki gelince bana yollamak durumundasınız..Ev adresimi bıraktım..Ertesi gün aradılar valiziniz geldi gelin alın diye..Ne münasebet dedim..Hata sizin siz yollayacaksınız..Bunu yapamayız dediler..Bende gittim taksiye bindim valizi aldım geldim..Adanaya döndüğümde genel merkeze şikayette bulundum..1 hafta sonra gidiş geliş masrafım olan 120 tl yi hesabıma yatırdılar..
Yani thy, sunexpress,onur air bunların hemen hepsi aynı..Tabi Thy bunlara göre çok daha iyi ama oda Anadolu Jet ile bozdu işi..