Hocam ablamlar almanyada oturuyorlar aynı şey başlarına geldi.Türkiyeye geldiklerinde valizin bir tanesi yoktu almanyada kaldı demişler eve getirmelerini aksi takdirde şikayetçi olacaklarını söylemiş ablamlar ertesi gün bir adam arabayla geldi valizi bıraktı illa tehdit etmek gerekiyor bazen
Thy ile gelmişlerdi.
KLM ile Amsterdam aktarmalı New York uçuşumda valizler Amsterdam'dan uçağa yüklenmemişti, durumu belirttiğimde bir form doldurttular herhangi bir sorun olmadan Adana'ya kadar göndermişlerdi bir hafta içinde.Tehdit falan da yoktu