Cümleten selamun aleyküm hayırlı akşamlar,

Akşam akşam delirmemek mümkün değil arkadaş yaaa... Bugün SunExpress ile Köln'e kız arkadaşımı yolcu ettim.. Bagaj hakkı 30kg fakat bagajı 19kg geldi.. Herneyse şuan kendisi aradı 3-4 saattir inmesine rağmen Köln havalimanında tutmuşlar bunları.. Nedenine gelince inanın insanın sövesi geliyor.. Demişle ki kendisine valiziniz Ankara havalimanında kalmış.. 1 hafta içerisinde göndereceklermiş.. Böyle saçmalık mı olur arkadaş yaa ne kadar dengesiz bir firmadır bu böyle.. Bütün giysileri, eşyaları kısacası herşeyi o valizdeydi.. Şimdi ne giyecek ne yapacak anlam veremedim bir türlü off yaa... Üstüne üstlük bizim hatun sinirden beni dinlemeden etmeden suratıma telefonu kapattı akşam akşam iyice kafayı sıyırttı bana yaa