Hiç şaşırmadım. İlk defa bir firmanın 5 saat rötar yaptığını gördüm. Oda bu dandik firmayla olmuştu. Giderken 2 saat yapmıştı, gelirken de 5 saat. Tam bir rezil firma. Bir daha hayatta almam bu firmadan bilet.