• 30-10-2012, 00:23:04
    #1
    sabah telekomdan bir bayan aradı. bağlantımızın sürekli koptuğunu, isterseniz bir servis ekibi yollayabileceklerini ve kabloları kontrol edip düzeltebileceklerini söyledi. 50 tl karşılığında bağlantı sorunumuzu çözüp bir yıl da garanti vereceklermiş..

    İlginç geldi bana, bunlar bilerek bağlantıyı kesiyor olmasınlar.. 7 senedir telekomdayım hiç bu sene ki kadar kopukluk yaşamamıştım. ayrıca böyle bir telefon gelmemişti ..
  • 30-10-2012, 00:41:35
    #2
    Başka Firmalar Arayabilir. Hattı Değiştirmek için Yalan Söylemiş Olabilirlerde..

    Adsl Bağlantınız için 444 0 375 Arayın Müşteri Hizmetlerine Hat İyileştirmesi İstiyorum Deyin Zaten Onlar İlgileniyorlar...

    ...
  • 30-10-2012, 00:46:37
    #3
    unregisteredboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sabah telekomdan bir bayan aradı. bağlantımızın sürekli koptuğunu, isterseniz bir servis ekibi yollayabileceklerini ve kabloları kontrol edip düzeltebileceklerini söyledi. 50 tl karşılığında bağlantı sorunumuzu çözüp bir yıl da garanti vereceklermiş..

    İlginç geldi bana, bunlar bilerek bağlantıyı kesiyor olmasınlar.. 7 senedir telekomdayım hiç bu sene ki kadar kopukluk yaşamamıştım. ayrıca böyle bir telefon gelmemişti ..

    aynı sorun her ay 3-4 gün bendede oluyor , modem değiştiriyorum , hattı tekrar kuruyorum çeşit çeşit şeyler yapıyorum geçici çözüm oluyor ancak 15-20dk sonra yine gidiyor o 3-4 gün içinde.Diğer günler hiç sorun yok ama o 3-4 günde çileden çıkıyorum.
  • 30-10-2012, 01:14:16
    #4
    bence bunlar ne koparırsak kar mantığıyla bilerek böyle işler çeviriyorlar. benim gibi kaç kişiyi aradılar kim bilir? ayrıca modem, kablo ve hatlarda problem olmasına imkan yok. direk merkezden oynama yapıyorlar. başka firmanın benim bağlantımın sürekli koptuğunu söyleyecek donanım ve teknik verisi de yok. adamlar 50 tl yi ver 1 yıl garanti vereyim tüm bağlantı sorunlarınızı çözelim diyor. kim inanır böyle bir yaklaşıma.. böyle ucuz işler telekom'a kaybettirir.