sabah telekomdan bir bayan aradı. bağlantımızın sürekli koptuğunu, isterseniz bir servis ekibi yollayabileceklerini ve kabloları kontrol edip düzeltebileceklerini söyledi. 50 tl karşılığında bağlantı sorunumuzu çözüp bir yıl da garanti vereceklermiş..
İlginç geldi bana, bunlar bilerek bağlantıyı kesiyor olmasınlar.. 7 senedir telekomdayım hiç bu sene ki kadar kopukluk yaşamamıştım. ayrıca böyle bir telefon gelmemişti ..
aynı sorun her ay 3-4 gün bendede oluyor , modem değiştiriyorum , hattı tekrar kuruyorum çeşit çeşit şeyler yapıyorum geçici çözüm oluyor ancak 15-20dk sonra yine gidiyor o 3-4 gün içinde.Diğer günler hiç sorun yok ama o 3-4 günde çileden çıkıyorum.