sabah telekomdan bir bayan aradı. bağlantımızın sürekli koptuğunu, isterseniz bir servis ekibi yollayabileceklerini ve kabloları kontrol edip düzeltebileceklerini söyledi. 50 tl karşılığında bağlantı sorunumuzu çözüp bir yıl da garanti vereceklermiş..

İlginç geldi bana, bunlar bilerek bağlantıyı kesiyor olmasınlar.. 7 senedir telekomdayım hiç bu sene ki kadar kopukluk yaşamamıştım. ayrıca böyle bir telefon gelmemişti ..