bence bunlar ne koparırsak kar mantığıyla bilerek böyle işler çeviriyorlar. benim gibi kaç kişiyi aradılar kim bilir? ayrıca modem, kablo ve hatlarda problem olmasına imkan yok. direk merkezden oynama yapıyorlar. başka firmanın benim bağlantımın sürekli koptuğunu söyleyecek donanım ve teknik verisi de yok. adamlar 50 tl yi ver 1 yıl garanti vereyim tüm bağlantı sorunlarınızı çözelim diyor. kim inanır böyle bir yaklaşıma.. böyle ucuz işler telekom'a kaybettirir.