• 17-10-2012, 16:56:17
    #10
    1560 a alabilme şansım var benim, ama bekletiyorum daha ucuza almak için yurtdışında zaten normal burda pahalı
  • 17-10-2012, 19:09:16
    #11
    Yurtdısından getittirebilirsen cok uygun fiyatlar olur ama vergisi cartu curtu derken fiyatlar tavan yapıyor.
  • 18-10-2012, 10:39:14
    #12
    Bi kredi kartı olsa gidip hemen alcam
  • 18-10-2012, 13:21:23
    #13
    hiç alma bence 1 ay falan daha bekle hem daha ucuza alırsın hemde garantili ve sağlam olur, darty sattığı iphoneler bile kapanmış hep başın ağrımasın bekle derim daha ucuza daha güvenilir ve garantilisini alırsın.
  • 18-10-2012, 13:35:19
    #14
    iphone 5 fiyatları neden bukadar düştü güzel bir soru

    adamlar yurtdısından getiriyor pasaport kayıdını yaptırıyor e haliyle ucuz oluyor

    Türkiyede aynı cihazı almaya kalksan 400 - 500 daha fazla verip alıyorsun ama 2 yıl garantili oluyor cihaz yurtdısından getirdiklerinin türkiyede garantisi olmuyor.
  • 18-10-2012, 13:41:12
    #15
    200 liraya telefon almıştım 2 megapiksel,mp3 çaları var,interneti var,daha ne olsun ne diye telefona okadar para veriyorsunuz ki ölü yatırım.bir üst modeli çıktımı aşırı zarar ediyorsunuz.hepsi aynı telefon sadece 2 program fazla yüklemişler telefona
  • 18-10-2012, 17:55:46
    #16
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    200 liraya telefon almıştım 2 megapiksel,mp3 çaları var,interneti var,daha ne olsun ne diye telefona okadar para veriyorsunuz ki ölü yatırım.bir üst modeli çıktımı aşırı zarar ediyorsunuz.hepsi aynı telefon sadece 2 program fazla yüklemişler telefona
    Program yüklenmiyor iPhone, özellikleri geliştiriliyor öncelikle,
    Normal bir telefonu telefoncuda 900 liraya aldığınızda 4 5 ay sonra 300 liraya anca satarken iPhone'u aynı fiyata bile satabiliyorsunuz zarar etme durumu size bağlı.
  • 18-10-2012, 19:13:43
    #17
    Şu anlayaşını halen anlamıyorum o kadar para verilirmi ben 200 liraya aldım.
    Güzel kardeşler herkes sizler bizler gibi değil, evet sana göre çok çok pahalı olabilir ama belki o para benim için günlük yemek param bahşiş param vs.kimseyi ilgilendirmez

    Bende almayı dusunuyorum fiyatların biraz daha düşmesini beklıyorum
  • 18-10-2012, 20:24:34
    #18
    3-4 aya kadar tahmin ediyorum ki 1900 TL seviyesine gelecek. Beklemekte fayda var. Bende kısa süre de almayı düşünüyordum. Baktım fiyatlar günden güne erimeye başladı. Biraz daha düşsün bakalım..