bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
200 liraya telefon almıştım 2 megapiksel,mp3 çaları var,interneti var,daha ne olsun ne diye telefona okadar para veriyorsunuz ki ölü yatırım.bir üst modeli çıktımı aşırı zarar ediyorsunuz.hepsi aynı telefon sadece 2 program fazla yüklemişler telefona
Program yüklenmiyor iPhone, özellikleri geliştiriliyor öncelikle,
Normal bir telefonu telefoncuda 900 liraya aldığınızda 4 5 ay sonra 300 liraya anca satarken iPhone'u aynı fiyata bile satabiliyorsunuz zarar etme durumu size bağlı.