200 liraya telefon almıştım 2 megapiksel,mp3 çaları var,interneti var,daha ne olsun ne diye telefona okadar para veriyorsunuz ki ölü yatırım.bir üst modeli çıktımı aşırı zarar ediyorsunuz.hepsi aynı telefon sadece 2 program fazla yüklemişler telefona