hiç alma bence 1 ay falan daha bekle hem daha ucuza alırsın hemde garantili ve sağlam olur, darty sattığı iphoneler bile kapanmış hep başın ağrımasın bekle derim daha ucuza daha güvenilir ve garantilisini alırsın.