Hesap işletim ücretini geri almak için ?
16
●1.192
- 09-10-2012, 18:04:30Okuduğuna dair öğrenci belgenle birlikte işbankasına gidip konuşacaksın. Bana o şekilde dediler çünkü okuduğuna dair belgeyi bize getirip teslim et hesap ücreti almazlar dediler. Belki bu şekilde paranı kurtarabilirsin.
- 09-10-2012, 19:51:57Eylül ayında 200 TL geri aldım.
Öğrenciliğinizi ispatlayan resmi bir belge götürün. Ben transcripti götürdüm. Birde dilekçe yazın. Ayrıca müşteri hizmetlerinden bunu teyit edin. Email yazışmalarının dökümünü de banka yetkililerine verin. Son olarak güzel bir dilekçe yazıp bankaya teslim edin. Teslimatı yetkili birine yapın, sıradan bir vezneye vermeyin. Bankanın üst katındaki daha kıdemli birine verin, durumu anlatın. Birkaç hafta sonra paranızı alacaksınız. - 09-10-2012, 20:24:48Daha önce 50 defa anlattım sana ula

Bulunduğun yerdeki Kaymakamlıkta bulunan Tüketici sorunları hakem heyetine git.
Gitmeden önce alman gerekenler hespa özeti kesintinin olduğu tarihler vs çıktı işte. 2 tane zarf al. Pul alıyormuydun hatırlamıyorum alıyordun sanırım. Onları al git heyete durumu anlat. Sana dilekçe verecekler doldur topla bu tutarın geri iadesini istiyorum de yolla. 1 ay içerisinde cevap gelir. İlk önce arkadaşlarında dediği gibi öğrenci belgeni şubene postala olumsuz sonuç alırsan dediklerii uygula. - 09-10-2012, 22:07:59iş bankası önceki senelerde öğrenciye ücretsizdi ancak kredi kartı için yıllık 20 tl alıyor öğrencilerden, yani normalde 90 tl öğrencilerden sadece 20 tl
