Eylül ayında 200 TL geri aldım.
Öğrenciliğinizi ispatlayan resmi bir belge götürün. Ben transcripti götürdüm. Birde dilekçe yazın. Ayrıca müşteri hizmetlerinden bunu teyit edin. Email yazışmalarının dökümünü de banka yetkililerine verin. Son olarak güzel bir dilekçe yazıp bankaya teslim edin. Teslimatı yetkili birine yapın, sıradan bir vezneye vermeyin. Bankanın üst katındaki daha kıdemli birine verin, durumu anlatın. Birkaç hafta sonra paranızı alacaksınız.