• 10-10-2012, 01:48:23
    #10
    dilekçe artı belge verdim. 2 haftadır ödeme yok. bekliyoruz bakalım.
  • 10-10-2012, 03:27:44
    #11
    dilekçe şartmı şu müşteri hizmetlerimidir,temsilcisimidir nedir ona direk ögrenci belgesi bıraksak sorun çözülmez mi ?
  • 10-10-2012, 08:40:42
    #12
    okank35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dilekçe şartmı şu müşteri hizmetlerimidir,temsilcisimidir nedir ona direk ögrenci belgesi bıraksak sorun çözülmez mi ?
    İki cümle dilekçe yazmak zor geliyorsa hiç uğraşmayın.
  • 10-10-2012, 20:58:22
    #13
    Gookhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İki cümle dilekçe yazmak zor geliyorsa hiç uğraşmayın.
    ne alaka hocam 2 cümle her gün dilekçe yazmıyoz sonucta daha nasıl yazılcagını bile bilmiyoz kaldıki gerek yoksa neden yazıyım ...
  • 10-10-2012, 21:49:59
    #14
    Öğrenci olmadan öncekileri ödemiyorlar yanlız mesela lise bitti 1 sene dersaneye gittiniz o 1 senenin işletim ücretlerini vermiyorlar.
  • 10-10-2012, 22:33:14
    #15
    Sözda kalkçaktı hesap işletim ücreti nerde soydular soğana çevirdiler bizi.
  • 10-10-2012, 22:37:17
    #16
    Askitom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    garanti için de geçerli mi bu ?
    Otomatik ödeme talimatı vermeniz lazım garanti için.Kaç tane vermeniz gerektiğini tam hatırlamıyorum ama 3 olması lazım.Bundan sonra kesmezler 3 tane otomatik ödeme talimatı verirseniz.
  • 12-10-2012, 15:27:06
    #17
    ben bu sene üniversiteye başladım, geçen yıllara ait kesintilerin ödemesini alamıyor muyum