Hesap işletim ücretini geri almak için ?
16
●1.192
- 10-10-2012, 08:40:42İki cümle dilekçe yazmak zor geliyorsa hiç uğraşmayın.okank35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-10-2012, 20:58:22ne alaka hocam 2 cümle her gün dilekçe yazmıyoz sonucta daha nasıl yazılcagını bile bilmiyoz kaldıki gerek yoksa neden yazıyım ...Gookhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-10-2012, 22:33:14Sözda kalkçaktı hesap işletim ücreti nerde soydular soğana çevirdiler bizi.
- 10-10-2012, 22:37:17Otomatik ödeme talimatı vermeniz lazım garanti için.Kaç tane vermeniz gerektiğini tam hatırlamıyorum ama 3 olması lazım.Bundan sonra kesmezler 3 tane otomatik ödeme talimatı verirseniz.Askitom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle