Konu
Hesap işletim ücretini geri almak için ?
09-10-2012, 22:07:59
#6
jaja123456
iş bankası önceki senelerde öğrenciye ücretsizdi ancak kredi kartı için yıllık 20 tl alıyor öğrencilerden, yani normalde 90 tl öğrencilerden sadece 20 tl