• 28-09-2012, 01:38:19
    #10
    Üyeliği durduruldu
    HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faturası, kutusu bende diyor Telefonuda kendi teslim almış telefoncudan. (Kameradan da tespit edilebilir.)

    Anladığım kadarıyla faturayı arkadaş ödemiş ama telefon kaydı bayanın üzerine yapılmıs.
    fatura kızın üzerine deniliyor, kişinin alıp almaması farketmez, ceza davası oluşturur kızın kafaya takması yeterli ki zaten takmış

    telefon sahibi şuan gerekli belgeleri ibraz edip telefonu kapatabilir yasal takip yaptırabilir vs vs önü açık yani
  • 28-09-2012, 01:53:35
    #11
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fatura kızın üzerine deniliyor, kişinin alıp almaması farketmez, ceza davası oluşturur kızın kafaya takması yeterli ki zaten takmış

    telefon sahibi şuan gerekli belgeleri ibraz edip telefonu kapatabilir yasal takip yaptırabilir vs vs önü açık yani
    Kapattırır ayrı mesele de hırsızlığa girmez yani. Ceza davası açılsada beraat çıkar. Hakim git hukuk mahkmesinde hallet der.
  • 28-09-2012, 02:00:33
    #12
    Üyeliği durduruldu
    HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kapattırır ayrı mesele de hırsızlığa girmez yani. Ceza davası açılsada beraat çıkar. Hakim git hukuk mahkmesinde hallet der.
    tamamda olay böyle işlemez bu şekilde dava açılırsa, bir erkeğin kız arkadaşının telefonunu çalması olabilecek bir şey, beraat diye kestirilip atılmaz
    olacaklar bunlar yani , telefondan kurtul bence
  • 28-09-2012, 02:15:14
    #13
    Üyeliği durduruldu
    üzüldüm hocam böyle durumlar yaşamasaydınız keşke sevdiğiniz insan bugün düşmanınız olmuş.
  • 28-09-2012, 03:03:55
    #14
    Üyeliği durduruldu
    HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ceza davası oluşturmaz. Hukuki ihtilaf olur. Hukuk mahkemesine dava açılması lazım bunun için. Açar mı? sanmam Borçları kim ödüyor? taksitleri yani borç kimin adına?

    Kızın ADına Fatura Hocam.Fakat Herşey Bende Faturasıda Bende , Kutusuda Bende Garantiside Bende.Hediye Alınan Mal Geri Alınabilirmi boyle


    AYRICA Arkadaşlar.Neden Hırsızlık Olsun.Evkurda Kamera Kayıtları Var Gidip Telefonu Ben Teslim Aldım.Yani Hırsızlık Olabilecek Bir Durum Yok..

    Son Olarak Ayda 75tl Ödeyebilecek Durumum Var Gayet Rahat Ama Ben Ödersem Kendimi Gerçekten Enayi Gibi Hissedicem.
    Ztn 720tl Borc Vermiştim Kız Arkadaşıma.

    Bu Arada Ufak Bir Not
    Telefonu 4 Aydır Kullanıyorum...
  • 29-09-2012, 14:15:23
    #15
    karşı taraf çalındı derse şu durumda tespiti yapıldıkdan sonra kız mahkemeyi aldatma devlet kurumunu meşgul etme ve yalan beyandan ceza alır üstelik hakkında kamu davasıda açılır gibime geliyor.
  • 29-09-2012, 15:27:44
    #16
    Üyeliği durduruldu
    WebMasterTM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    karşı taraf çalındı derse şu durumda tespiti yapıldıkdan sonra kız mahkemeyi aldatma devlet kurumunu meşgul etme ve yalan beyandan ceza alır üstelik hakkında kamu davasıda açılır gibime geliyor.
    DÜn Polis Bir Arkadaşı Beni Aradı.Borçları Ödememi Yoksa Hakkımda İyi Niyeti Suistimalde Hırsızlık Adı Altında Dava Açabilirmiş Kız )))
  • 29-09-2012, 15:39:27
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hiç bir şekilde ispatlayamaz kendisi bana hediye etti bazistasyonu incelemelerindede bulunun telefon alındığı günden beri bende dersin ayrıldık diye parasını istiyor hediye edilen şeyin ne parasını ödeyeceğim ayrıca benden para istiyor ise zaten ben ona verdiğim bazı meblağlar bu telefondan daha fazla eder der çıkarsın işin içinden polisler çok biliyorlar emin ol polis bile değildir polis ne hakla seni arayacak öyle bir hakkı yok gerçekten polisse git görevi kötüye kullanmak vatandaşa tehdit vari konuşmak ve memurluk sıfatı ile rahatsızlıkta bulunmaktan şikayette bulun.
  • 29-09-2012, 15:42:55
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Altay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç bir şekilde ispatlayamaz kendisi bana hediye etti bazistasyonu incelemelerindede bulunun telefon alındığı günden beri bende dersin ayrıldık diye parasını istiyor hediye edilen şeyin ne parasını ödeyeceğim ayrıca benden para istiyor ise zaten ben ona verdiğim bazı meblağlar bu telefondan daha fazla eder der çıkarsın işin içinden polisler çok biliyorlar emin ol polis bile değildir polis ne hakla seni arayacak öyle bir hakkı yok gerçekten polisse git görevi kötüye kullanmak vatandaşa tehdit vari konuşmak ve memurluk sıfatı ile rahatsızlıkta bulunmaktan şikayette bulun.
    Zaten Bir Defa Daha Ararsa Yapmayı Dşünüyorum Şikayet Edicem.
    Bu Kız İçin Harcadığım Para 10000tl+ maalesef.Aldıgım Alyanslar Bile Onda
    Yaptıgı İğrenç şeylerden Sonra Birde Benden Telefonun Parasını isityor
    Sonuna Kadar Direnicem.Hangi Mahkemeye Giderse Gitsin