hiç bir şekilde ispatlayamaz kendisi bana hediye etti bazistasyonu incelemelerindede bulunun telefon alındığı günden beri bende dersin ayrıldık diye parasını istiyor hediye edilen şeyin ne parasını ödeyeceğim ayrıca benden para istiyor ise zaten ben ona verdiğim bazı meblağlar bu telefondan daha fazla eder der çıkarsın işin içinden polisler çok biliyorlar

emin ol polis bile değildir polis ne hakla seni arayacak öyle bir hakkı yok gerçekten polisse git görevi kötüye kullanmak vatandaşa tehdit vari konuşmak ve memurluk sıfatı ile rahatsızlıkta bulunmaktan şikayette bulun.
Zaten Bir Defa Daha Ararsa Yapmayı Dşünüyorum Şikayet Edicem.
Bu Kız İçin Harcadığım Para 10000tl+ maalesef.Aldıgım Alyanslar Bile Onda

Yaptıgı İğrenç şeylerden Sonra Birde Benden Telefonun Parasını isityor

Sonuna Kadar Direnicem.Hangi Mahkemeye Giderse Gitsin