Ceza davası oluşturmaz. Hukuki ihtilaf olur. Hukuk mahkemesine dava açılması lazım bunun için. Açar mı? sanmam

Borçları kim ödüyor? taksitleri yani borç kimin adına?
Kızın ADına Fatura Hocam.Fakat Herşey Bende Faturasıda Bende , Kutusuda Bende Garantiside Bende.Hediye Alınan Mal Geri Alınabilirmi boyle
AYRICA Arkadaşlar.Neden Hırsızlık Olsun.Evkurda Kamera Kayıtları Var Gidip Telefonu Ben Teslim Aldım.Yani Hırsızlık Olabilecek Bir Durum Yok..
Son Olarak Ayda 75tl Ödeyebilecek Durumum Var Gayet Rahat Ama Ben Ödersem Kendimi Gerçekten Enayi Gibi Hissedicem.
Ztn 720tl Borc Vermiştim Kız Arkadaşıma.
Bu Arada Ufak Bir Not
Telefonu 4 Aydır Kullanıyorum...