Faturası, kutusu bende diyor

Telefonuda kendi teslim almış telefoncudan. (Kameradan da tespit edilebilir.)
Anladığım kadarıyla faturayı arkadaş ödemiş ama telefon kaydı bayanın üzerine yapılmıs.
fatura kızın üzerine deniliyor, kişinin alıp almaması farketmez, ceza davası oluşturur kızın kafaya takması yeterli ki zaten takmış
telefon sahibi şuan gerekli belgeleri ibraz edip telefonu kapatabilir yasal takip yaptırabilir vs vs önü açık yani