BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fatura kızın üzerine deniliyor, kişinin alıp almaması farketmez, ceza davası oluşturur kızın kafaya takması yeterli ki zaten takmış

telefon sahibi şuan gerekli belgeleri ibraz edip telefonu kapatabilir yasal takip yaptırabilir vs vs önü açık yani
Kapattırır ayrı mesele de hırsızlığa girmez yani. Ceza davası açılsada beraat çıkar. Hakim git hukuk mahkmesinde hallet der.