Nikon L310 ( MANUEL MODU YOKMUŞ)
Canon SX150 (MANIEL MOD VAR)
FujiFilm s2960 (zoom yaparken motor sesi videoya yansıyormuş)
Bu üç model arasında kaldım. Bütcem 400 lira.
Hangi fotoğraf makinasını almalıyım?
9
●588
- 24-09-2012, 21:36:16Fuji S1800 kullanıyorum. Videolarda sadece zoom'da değil normal zamanda bile bir ses var. Bu sorunu çözemedim gitti. Ama aynı sorun s2960'ta da mevcut mudur bilmiyorum. Eğer varsa alma. Video özelliğini zevkle kullanamayacaksın. Ama şunu da söyleyim fotoğraf kalitesi ve gece çekimleri çok iyi. Bu makineden sonra Canon'u deneyeceğim.
- 24-09-2012, 22:14:13Bu modelde de var diyorlar. Çok karasızım , öyle anormal şeylerede çok takarım kullanasım gelmez.Gookhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-09-2012, 11:16:56Bulamaz..Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
800tlye bende aradim adam gibi saglam bisi
Bulamadim - 25-09-2012, 12:08:44bulursun, bulursun..on2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.sahibinden.com/fotograf-k...&price_max=800 - 25-09-2012, 16:37:18Bir inceleme videosunda sensörün yüksek isolarda çok kum yaptığı yazıyordu cok karasızım. Hem canonda hem Fuji de gözüm var :bilcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 sininde kendine göre sorunları var.
2 sininde kendine göre sorunları var.