• 24-09-2012, 16:01:29
    #1
    Nikon L310 ( MANUEL MODU YOKMUŞ)
    Canon SX150 (MANIEL MOD VAR)
    FujiFilm s2960 (zoom yaparken motor sesi videoya yansıyormuş)

    Bu üç model arasında kaldım. Bütcem 400 lira.
  • 24-09-2012, 21:36:16
    #2
    Fuji S1800 kullanıyorum. Videolarda sadece zoom'da değil normal zamanda bile bir ses var. Bu sorunu çözemedim gitti. Ama aynı sorun s2960'ta da mevcut mudur bilmiyorum. Eğer varsa alma. Video özelliğini zevkle kullanamayacaksın. Ama şunu da söyleyim fotoğraf kalitesi ve gece çekimleri çok iyi. Bu makineden sonra Canon'u deneyeceğim.
  • 24-09-2012, 22:14:13
    #3
    Gookhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fuji S1800 kullanıyorum. Videolarda sadece zoom'da değil normal zamanda bile bir ses var. Bu sorunu çözemedim gitti. Ama aynı sorun s2960'ta da mevcut mudur bilmiyorum. Eğer varsa alma. Video özelliğini zevkle kullanamayacaksın. Ama şunu da söyleyim fotoğraf kalitesi ve gece çekimleri çok iyi. Bu makineden sonra Canon'u deneyeceğim.
    Bu modelde de var diyorlar. Çok karasızım , öyle anormal şeylerede çok takarım kullanasım gelmez.
  • 25-09-2012, 00:02:01
    #4
    Bende alıcam S2980 zoom sesi videoya yansıyormudur acaba ? ama S1950'dede zoom sesi yokmuş öle dedi arkadaş.
  • 25-09-2012, 01:24:15
    #5
    bence bi 300 falan koy üstüne 2. el bir profesionel makina al kendine
  • 25-09-2012, 11:16:56
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence bi 300 falan koy üstüne 2. el bir profesionel makina al kendine
    Bulamaz..
    800tlye bende aradim adam gibi saglam bisi

    Bulamadim
  • 25-09-2012, 12:08:44
    #7
    on2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bulamaz..
    800tlye bende aradim adam gibi saglam bisi

    Bulamadim
    bulursun, bulursun..

    http://www.sahibinden.com/fotograf-k...&price_max=800
  • 25-09-2012, 12:29:07
    #8
    Canon al hocam. Bende canon powershot sx130 vardı süper makine açıkçası. Canon iyi işler yapıyor.
  • 25-09-2012, 16:37:18
    #9
    bilcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Canon al hocam. Bende canon powershot sx130 vardı süper makine açıkçası. Canon iyi işler yapıyor.
    Bir inceleme videosunda sensörün yüksek isolarda çok kum yaptığı yazıyordu cok karasızım. Hem canonda hem Fuji de gözüm var : 2 sininde kendine göre sorunları var.