bilcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Canon al hocam. Bende canon powershot sx130 vardı süper makine açıkçası. Canon iyi işler yapıyor.
Bir inceleme videosunda sensörün yüksek isolarda çok kum yaptığı yazıyordu cok karasızım. Hem canonda hem Fuji de gözüm var : 2 sininde kendine göre sorunları var.