Gookhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fuji S1800 kullanıyorum. Videolarda sadece zoom'da değil normal zamanda bile bir ses var. Bu sorunu çözemedim gitti. Ama aynı sorun s2960'ta da mevcut mudur bilmiyorum. Eğer varsa alma. Video özelliğini zevkle kullanamayacaksın. Ama şunu da söyleyim fotoğraf kalitesi ve gece çekimleri çok iyi. Bu makineden sonra Canon'u deneyeceğim.
Bu modelde de var diyorlar. Çok karasızım , öyle anormal şeylerede çok takarım kullanasım gelmez.