• 21-09-2012, 20:15:58
    #1
    Forumda yazdim bir yere ama sonuç alamadim. İlk kez istanbulda sinava gireceğim yanimizda akbil taşisak girişte alirlarmi?
  • 21-09-2012, 21:07:25
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sınava almazlar sanırım. al de bi yerine sok de ver eline malı.
  • 21-09-2012, 21:16:50
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Nasıl bi ülkede yaşıyoruz dememek elde değil.
  • 21-09-2012, 21:43:33
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sınava en ufak sınıfta bile 2-3 gözetmen giriyor. Önce kime soru dağıtıyorlarsa ondan vazgeçsinler sonra geleceği peşinde koşan garibana karışsınlar. Bunların adaleti bu kadar işte...
  • 21-09-2012, 21:59:22
    #5
    ee nasil gidecez eğer akbilde yasaksa? Çok saçma olur bilen yada temmuzdaki kpss ye giren biri birşey söyleyebilirmi az kaldi
  • 21-09-2012, 22:15:16
    #6
    Üyeliği durduruldu
    başlı başına saçmalık zaten. adam arabasıyla tek başına gidiyor, yok giremezsin. Neden anahtar var. Zaten tüm eşyalarını vs. arabada bırakıp giriyor, anahtarıda mı arabada bıraksın? Bunların yapacağı işin ben taa...
  • 21-09-2012, 22:21:19
    #7
    arabanın anahtarını ayakkabımın içine yerleştirip giriyorum yan kısmına. akbilin boyutunu tam kestiremiyorum ama sığar sanırım. güvenliği geçince cebine koy tekrar. bol şanslar.
  • 21-09-2012, 22:22:10
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sınava almazlar dostum.
  • 21-09-2012, 22:31:47
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Yanlış bilmiyorsam bu tür sınav yerlerinde bakkal, büfe, kırtasiye, manav gibi yerler para karşılığı sınavdan çıkana kadar eşyalarınıza sahip çıkıyor. Ben kpssye girmedim 2 defa ehliyet sınavına girdim oradan biliyorum. Kpss sınavının yapıldığı okullar civarında da vardır böyle yerler şansını denersin. Pek para almıyorlar 50 kuruş, 1 lira arası.