• 21-09-2012, 23:41:32
    #10
    Ben açık öğretim sınavlarına telefonumla girerim hep...
  • 21-09-2012, 23:44:48
    #11
    Hocam şimdi kalem vs. herşeyi onlar mı veriyor. Sadece giriş belgesi ile mi giriliyor. (ortaöğretime gireceğim)
  • 22-09-2012, 00:14:10
    #12
    Üyeliği durduruldu
    sigara götürsek sorun olur mu ?
  • 22-09-2012, 00:15:22
    #13
    emredemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sigara götürsek sorun olur mu ?
    Biz akbil diyoruz o olmasa gidemeyiz diyoz sen sigara diyon Bende anama söleyim bi yolluk yapsin
  • 22-09-2012, 00:23:31
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Girerken ayakkabının içine sok sıkıntı olmaz
  • 22-09-2012, 00:28:33
    #15
    istanbul kart varsa sorun yok.
  • 22-09-2012, 01:10:16
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Harbi çok büyük saçmalık bu ya. Ben de LYS sınavına mecbur akbilimle beraber gittim orada bir bakkal kestirdim gözüme telefonumu ve akbili emanet ettim saolsun halletti.
  • 22-09-2012, 01:13:45
    #17
    çüzdana izin verıyorlarmı bu arada kalem sılgı vs ordanmı verıyorlar

    ben daha gırıs belgesını cıkarmadım ya sabah erkenden yapmak gerek o saattede nerede acık bulacagız bılemıyorum yandık valla
  • 22-09-2012, 12:59:35
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Girdiniz mi