Yarin ki kpss sinavina akbille gitmek sorun olurmu?
32
●5.285
- 22-09-2012, 00:15:22Biz akbil diyoruz o olmasa gidemeyiz diyoz sen sigara diyonemredemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende anama söleyim bi yolluk yapsin
- 22-09-2012, 01:13:45çüzdana izin verıyorlarmı
bu arada kalem sılgı vs ordanmı verıyorlar
ben daha gırıs belgesını cıkarmadım ya sabah erkenden yapmak gerek o saattede nerede acık bulacagız bılemıyorum yandık valla
Bende anama söleyim bi yolluk yapsin
bu arada kalem sılgı vs ordanmı verıyorlar