• 22-09-2012, 19:50:29
    #28
    ayakkabına sakla ben öyle girmiştim geçen yıl anahtarım ile
  • 23-09-2012, 01:28:05
    #29
    sinfulls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kemer metal ? Yada ne bileyim bozuk para ister istemez olacak alacaklar mı ? Birde kalem vs. ?
    Saklayabiliyorsanız ayakkabınıza felan saklamaya çalışın. Kalem,silgi,şeker vb. şeyleri sınava gireceğin yerde size temin edecekler..
  • 23-09-2012, 01:32:37
    #30
    kesin 2 kişi gidin arkadaş ehliyet sınavına girerken telefonunuda götürmüş almamışlar telefonu çimenliye fırlatmış şansada çıkınca aynı yerden almış
  • 23-09-2012, 01:34:22
    #31
    Herkese başarılar yarınki sınavda yatayımda bende erken kalkıcam
  • 23-09-2012, 18:29:48
    #32
    Ee sınav bitti.. Nasıl geçti bakalım?
  • 23-09-2012, 18:34:55
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    WebGezgini adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ee sınav bitti.. Nasıl geçti bakalım?
    Ben zevkine girdim gerçi ama Türkçe'den yanlış yoktur. Matematik sorularından 12-13 tane yaptım bir sözelci olarak Tarih ise 1-2 yanlış falan çıkar anca. Coğrafya zordu, Anayasa sorularını boş bıraktım bir de hiç çalışmadığım için